PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Koordynator Utrzymania Aplikacji i Infrastruktury IT <=

  • 1. Data: 2015-10-07 11:00:41
    Temat: Warszawa => Koordynator Utrzymania Aplikacji i Infrastruktury IT <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, lidera międzynarodowej sieci kurierskiej w
    Europie poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Koordynator Utrzymania Aplikacji i Infrastruktury IT
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Zadania:

    * Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora projektów IT CSEE
    * Współpraca z dostawcami infrastruktury (data center) i aplikacji
    IT (system ERP)
    * Nadzór nad dostawcami wspierającymi aplikacje i systemy IT
    * Zarządzanie rozproszonymi zespołami wsparcia usług IT
    * Wdrożenie wspólnego zestawu parametrów SLA dla zespołów
    wsparcia IT - wewnętrznych i zewnętrznych oraz dostawców DC
    * Odpowiedzialność za zapewnienie spełnienia parametrów SLA usług
    IT
    * Koordynowanie zmian w infrastrukturze IT ze szczególnym
    uwzględnieniem DC
    * Wdrożenie jednolitego systemu Helpdesk dla klientów wewnętrznych
    * Odpowiedzialność za utrzymanie istniejących aplikacji
    * Odpowiedzialność za utrzymanie Change Logu głównych systemów
    * Odpowiedzialność za odbiór i utrzymanie dokumentacji głównych
    systemów IT wewnątrz rozproszonej organizacji
    * Dbanie o prawidłową implementacje standardów bezpieczeństwa
    * Koordynacja i priorytetyzacja zadań zespołów
    * Budowanie atmosfery pracy zespołowej

    ***** Nasze super wymagania:

    * Przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    * Doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz zarządzaniu kontaktami z
    dostawcami
    * Umiejętność przekładania celów procesów biznesowych na
    parametry Usług IT
    * Znajomość usługowego modelu zarządzania Informatyką zgodnego z
    biblioteką najlepszych praktyk ITIL
    * Umiejętność priorytetyzacji oraz efektywnej realizacji zadań
    * Wysokie umiejętności interpersonalne (komunikacja: ustna, pisemna
    i prezentacyjna) oraz negocjacyjne
    * Zdolność do pracy w stresie (umiejętność rozwiązywania
    stresujących sytuacji w spokojnym tonie)
    * Doświadczenie w pracy w organizacjach międzynarodowych,
    rozproszonych będzie dodatkowym atutem
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

    ***** Oferujemy:

    * Praca w potężnej firmie, lider w swojej branży
    * Możliwość doskonalenie i podnoszenie kompetencji zawodowych
    * Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
    * Atrakcyjne wynagrodzenie,
    * Stabilne warunki zatrudnienia

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/11620-1cd781d25637659d2a4
    07a31e7.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=3e092acca8cdf2facd8291a08053f6f4