PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Key Account Manager - rozwiązania sieciowe, softwarowe, s

  • 1. Data: 2015-09-21 09:28:11
    Temat: Warszawa => Key Account Manager - rozwiązania sieciowe, softwarowe, s
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy,
    dostarczającej rozwiązania IT, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Key Account Manager - rozwiązania sieciowe, softwarowe, serwerow
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Do zadań wybranych osób należeć będzie:

    * Samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
    * Sprzedaż rozwiązań znajdujących się w portfolio firmy
    (rozwiązania sieciowe, softwarowe, serwerowe, systemy
    bezpieczeństwa, backupu i archiwizacji danych, systemy pamięci
    masowych, usługi serwisowe, wdrożeniowe, szkoleniowe)
    * Prowadzenie całego procesu sprzedaży (prezentacje, kalkulacje
    cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjowanie umów)
    * Badanie i kreowanie potrzeb klientów pod kątem rozwiązań
    znajdujących się w portfolio firmy
    * Tworzenie marketingowej przewagi pracodawcy przez aktywne
    uczestniczenie w konferencjach i szkoleniach organizowanych
    zarówno przez pracodawcę jak i partnerów handlowych
    * Raportowanie działalności handlowej do Dyrektora Handlowego

    ***** Oczekiwania:

    * Co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    w branży integracji systemów teleinformatycznych
    * Posiadanie własnej bazy aktywnych klientów z zakresu rozwiązań
    IT
    * Kreatywność i samodzielność w kontaktach z klientami
    * Umiejętność przygotowywania ofert handlowych
    * Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
    * Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
    * Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
    * Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów
    * Wykształcenie wyższe
    * Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
    * Prawo jazdy kat. B

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjny system wynagradzania
    * Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon komórkowy)
    * Profesjonalne szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
    * Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji
    * Pracę w miłej, "nie korporacyjnej" atmosferze

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/1830-140663410f7bb07e06c4
    1120d68.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=7c0dceca993d40df62301e23262804f3