PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Integration Engineer <=

  • 1. Data: 2015-09-19 16:07:06
    Temat: Warszawa => Integration Engineer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, firmy o ugruntowanej pozycji, istniejącej na
    rynku od wielu lat, dostarczającej rozwiązania IT, szukamy osoby
    na stanowisko:

    *****
    ***** Integration Engineer
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Do zadań wybranych osób należeć będzie:

    * Tworzenie i obsługa interfejsów międzysystemowych włączając
    konsolę aplikacji i WEB GUI
    * Wsparcie użytkowników (administratorów) w zakresie korzystania z
    interfejsów międzysystemowych
    * Poprawianie błędów interfejsów, aplikacji i dokumentacji
    technicznej
    * Dbanie o spójność i aktualność dokumentacji technicznej
    * Zapewnienie zgodności interfejsów (zarówno technicznej jak i
    dokumentacyjnej)
    * Testowanie i wdrażanie nowych wersji kluczowych aplikacji
    * Tworzenie scenariuszy testowych
    * Rekomendacja odpowiedniej warstwy sprzętowej

    ***** Wymagania:

    * Znajomość języka niemieckiego i angielskiego - komunikacja w
    języku angielskim, dokumentacja po niemiecku
    * Znajomość systemów operacyjnych: Windows Server i Linux/Unix
    * Znajomość technologii Java - w tym serwery aplikacyjne
    Tomcat/Jboss/Apache
    * Znajomość Java SE/EE, Maven2, itp
    * Znajomość baz danych i języka PLSQL (Oracle) wraz z
    umiejętnością sprawnego poruszania się w strukturze bazy
    danych
    * Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
    * Umiejętność pracy w środowisku rozproszonym - część zespołu
    w Szwajcarii
    * Doświadczenie w testowaniu aplikacji:
    ** testy funkcjonalne,
    ** wydajnościowe,
    ** obsługa błędów,
    ** itp
    * Umiejętność pisania dokumentacji technicznej

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/280-e688c39139f50aa5fbc2c
    cdd1a9d.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=0626be35292fc13e405afbf655eff20d