PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Główny Architekt biznesowy/IT <=

  • 1. Data: 2018-09-05 15:00:03
    Temat: Warszawa => Główny Architekt biznesowy/IT <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy, posiadającej
    odziały w całej Europie szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Główny Architekt biznesowy/IT
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zarządzanie lokalną architekturą rozwiązań(technologie,
    funkcjonalności) specyficznych dla kraju oraz nadzór
    architektoniczny nad poprawnością wdrażania korporacyjnych
    platform/systemów oraz innych standardów.
    * Współpraca z administratorami w zakresie nadzoru nad wdrażaniem
    architektury sieciowej oraz platform serwerowych
    * Współpraca z Centrum usług IT grupy w zakresie wdrażanych
    funkcjonalności i wymagań kraju w stosunku do rozwiązań i
    platform centralnych.
    * Merytoryczne zarządzanie zespołem analityków biznesowych i
    Architektów IT
    * Nadzór nad obszarem bezpieczeństwa IT, nadzór nad politykami i
    procedurami związanymi z bezpieczeństwem IT
    * Weryfikacja wyników działania procedur związanych z
    bezpieczeństwem IT
    * Konsultacje dot. bezpieczeństwa IT w tym wdrażanych rozwiązań
    * Kontakt z centralnym zespołem zajmującym się bezpieczeństwem IT

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    * Wymagana znajomosć:
    ** Różnego rodzaju rozwiązań technologicznych oraz typów"
    systemów: ESB, API Management, CRM, ERP, CMS, Workflow, BI
    ** Rozwiązań bazodanowych: SQL Server, PostgreSQL i inne
    ** Zagadnień związanych z rozwiązaniami chmurowymi oraz
    projektowaniem rozwiązań chmurowych
    ** Sposobów opisu architektonicznego/modelowania systemów typu
    UML/Archimate i inne
    ** Metodyk analizy systemowej oraz biznesowej
    ** Używanych notacji oraz diagramów w pracy analitycznej w tym
    UML oraz BPMN.
    ** Narzędzi używanych podczas prac analitycznych (mile widziana
    znajomość Visual Paradigm)
    * Doświadczenie w budowie zasad architektury korporacyjnej
    * Doświadczenie w przygotowaniu wizji architektur korporacyjnych oraz
    nadzoru nad ich wdrażaniem
    * Doświadczenie w pracy w rozproszonym międzynarodowym środowisku
    * Komunikatywna znajomość języka angielskiego

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu merytorycznym podobnych
    zespołów
    * Mile widziana znajomość bardziej dogłębna znajomość obszarów
    analityki danych (BI) oraz technologii integracyjnych
    * Mile widziana znajomość narzędzi do modelowania architektury
    rozwiązań typu Visual Paradigm, Sparx Enterprise Architect
    * Mile widziana certyfikacja TOGAF lub innej metodyki wdrażania
    architektury korporacyjnej
    * Znajomość obszaru bezpieczeństwa IT
    * Znajomość ITIL i aspektów governance IT

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Premia roczna zależna od realizacji celów, krotność
    wynagrodzenia
    * Laptop, komórka
    * Szkolenia dopasowane do potrzeb
    * Opieka medyczna,
    * Możliwość korzystania z karty sportowej lub żywieniowej - na
    życzenie kandydata

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1809