PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Data Analyst with CRM and ERP tools <=

  • 1. Data: 2015-10-16 12:09:53
    Temat: Warszawa => Data Analyst with CRM and ERP tools <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, an international company, we are currently looking for
    the position:

    *****
    ***** Data Analyst with CRM and ERP tools
    *****
    ***** location: Warszawa
    *****

    ***** Must have:

    * Strong Data Analyst
    * Should be able to extract and import data from Several tools like
    CRM tools and ERP tools like the above
    * Quick learner to understand Business, ideally should have worked in
    Sales environment
    * Should have worked with large data bases
    * Should know how to build data Model, using any data bases like SQL,
    Oracle
    * Should have down KPI development and Dashboards either in Excel,
    Qlikview, Spotfire , Tableau
    * Ready to take ownership of our EMEAR Data Visualisation practice -
    and become an expert in Tableau software and Datavisualisation,
    Dashboard design.
    * Experience working effectively in a virtual environment
    * Good communicator in English and/or French
    * Can do attitude, fast learner and autonomous

    ***** We can offer you:

    * Attractive salary
    * Trainings
    * Sport Card
    * Health Insurance

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/8460-632699c0ec0565f618c4
    8406012.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=2f61fa0b28d6ad37a84121f4cdbaed8f