PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa*Asystent, Informatyk/Marketing*Warszawa

  • 1. Data: 2003-03-14 06:22:17
    Temat: Warszawa*Asystent, Informatyk/Marketing*Warszawa
    Od: Grzegorz Adam Ułan <g...@g...pl>

    Szanowni Państwo,
    Aktualnie pracuję w dużej firmie transportowej w województwie dolnośląskim, w
    związku z planowaną przeprowadzką do Warszawy poszukuje pracy na stanowisku
    Asystenta w Dziale Marketingu, bądź na stanowisku Informatyka.
    Mam wyższe wykształcenie zdobyte na kierunku Zarządzanie i Marketing.
    Posiadam prawie 5-letnie doswiadczenie zawodowe w dziale Marketingu, w tym 2 lata na
    stanowisku kierowniczym na kontrakcie menadżerskim.
    Biegle posługuję się komputerem zarówno w systemie Windows jak i Linux (MS Office,
    StarrOffice, Internet, urządzenia biurowe).
    Jestem osobą ambitną, z poczuciem humoru i szybko się uczę. Posiadam zdolności
    analityczne, doskonałą umiejętność organizacji czasu pracy oraz potrafię działac pod
    presją czasu.
    CV prześlę na życzenie.

    Z poważaniem,
    Grzegorz A.U.