eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Architekt Rozwiązań Biznesowych <= › Warszawa => Architekt Rozwiązań Biznesowych <=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Architekt Rozwiązań Biznesowych <=
    Date: Sat, 1 Aug 2015 11:37:34 +0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 82
    Message-ID: <5...@t...pl>
    References: <5...@t...pl>
    Reply-To: P...@T...PL
    NNTP-Posting-Host: poczta.teamquest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1438429054 15361 83.144.125.46 (1 Aug 2015 11:37:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Aug 2015 11:37:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <5...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:29121
    [ ukryj nagłówki ]

    Dla naszego Klienta, dużej, wiodącej Firmy dostarczającej
    innowacyjne rozwiązania IT, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Architekt Rozwiązań Biznesowych
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****


    ***** Realizowane zadania:

    * Projektowanie i implementacja systemów klasy Contact/Call Center,
    CRM
    * Wsparcie w zakresie definiowania wymagań i tworzenia koncepcji
    rozwiązań w zakresie systemów obsługi klienta lub sprzedaży w
    kanałach www, Contact Center, biura obsługi
    * Rozwiązywanie problemów technicznych i dobór właściwych
    rozwiązań
    * Przygotowywanie ofert, wycen oraz nadzór nad realizacją wdrożeń
    * Prowadzenie rozmów z klientami i stała współpraca/opieka nad
    nimi


    ***** Nasze super wymagania:

    * Minimum dwu letniego doświadczenia w pracy na stanowisku
    architekta, projektanta lub wdrożeniowca rozwiązań
    działających na styku telekomunikacji i informatyki
    * Umiejętności zrozumienia potrzeb klienta i przygotowania
    rozwiązań teleinformatycznych optymalizujących procesy
    biznesowe klienta
    * Doświadczenia w definiowaniu wymagań oraz tworzeniu nowych
    rozwiązań w skomplikowanym środowisku teleinformatycznym
    preferowane call/contact center/CRM
    * Łatwego nawiązywania kontaktów i silnie rozwiniętych zdolności
    interpersonalnych
    * Dobrej znajomości języka angielskiego
    * Przygotowywania projektów handlowych
    * Dobrej znajomość języka angielskiego pozwalającej na czytanie i
    rozumienie dokumentacji technicznej oraz przygotowywanie ofert w
    języku angielskim,
    * Wykształcenia wyższego technicznego (informatyka,
    telekomunikacja),
    * Prawo jazdy kat. B.


    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    Praktyczna wiedza z obszarów:
    * systemy IVR oparte na platformach Alcatel, Avaya lub Voice Object,
    * systemów rejestracji rozmów Nice System lub Retia.


    ***** Firma oferuje:

    * Umowę o pracę
    * Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
    * Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, tel
    komórkowy


    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/570-25c546b6906bd365ad7fc
    31d0311.nntp
    *****



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z
    ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust.
    Nr 133 poz. 883.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html


    ID=8c6183b70f03c509a60fe42240f2a41b

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1