PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Analityk Systemowo-Biznesowy z doświadczeniem w branży u

  • 1. Data: 2016-11-17 12:20:02
    Temat: Warszawa => Analityk Systemowo-Biznesowy z doświadczeniem w branży u
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Analityk Systemowo-Biznesowy w branży ubezpieczeniowej

    *****
    ***** Analityk Systemowo-Biznesowy z doświadczeniem w branży ubezpiec
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Prowadzenie pełnych analiz systemowych i biznesowych w dużych
    projektach IT w sektorze ubezpieczeniowym
    * Formułowanie wymagań dla systemów informatycznych
    * Prowadzenie dokumentacji analitycznej i projektowej
    * Analiza i koordynowanie procesów operacyjnych, tworzenie procedur i
    instrukcji
    * Modelowanie procesów oraz struktur danych

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Minimum 3-letniego doświadczenia w analizie systemowej i biznesowej
    * Znajomość sektora ubezpieczeniowego - procesy
    ubezpieczeniowo/finansowe minimum 2-letnie doświadczenie
    * Znajomości notacji UML 2.x, BPMN
    * Znajomość narzędzi modelowania analitycznego np. Architect
    Enterprise
    * Wykształcenie wyższe informatyczne
    * Bardzo dobrej znajomości środowiska baz danych - MS-SQL w
    obszarze: architektura, optymalizacja, dts itp
    * Samodzielność, kreatywność, zaangażowanie, umiejętności
    analityczne, zdolność kierowania i współpracy z zespołem
    * Samoorganizacji, charyzmy oraz dyscypliny

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Języka PHP i Java Script
    * Certyfikaty lub szkolenia UML, BPMN

    ***** Proponujemy:

    * Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    * Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności,
    * "Własność kodu" - każdy zespół odpowiada kompleksowo za
    dostarczenie gotowej aplikacji
    * Możliwość podnoszenia kwalifikacji i podejmowania ciekawych
    wyzwań zawodowych
    * Udział w realizacji dużych projektów informatycznych w Polsce
    * Komfortowe warunki i przyjazną atmosferę pracy
    * Współfinansowanie karty Multisport

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1611
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=d88042d2e1236283a4a61de7c822c629