PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Account Manager - branża IT - Finanse i Księgowość <=

  • 1. Data: 2015-09-19 16:42:20
    Temat: Warszawa => Account Manager - branża IT - Finanse i Księgowość <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    *****
    ***** Account Manager - branża IT - Finanse i Księgowość
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * aktywne pozyskiwanie nowych klientów
    * badanie potrzeb klientów
    * utrzymanie i rozwój relacji handlowych z już pozyskanymi klientami
    * przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
    * dbanie o wysoki poziom i terminowe dostarczanie usług i produktów
    do klientów
    * prowadzenie prezentacji handlowych

    ***** Nasze wymagania:

    * min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży IT
    * udokumentowane sukcesy handlowe
    * znajomość produktowa co najmniej jednego z programów
    finansowo-księgowych (np. Symfonia lub CDN)
    * umiejętność budowy długofalowych relacji z klientem
    * samodzielność i właściwa organizacja pracy
    * umiejętność pracy w zespole
    * kreatywność
    * odporność na stres
    * znajomość obsługi pakietu Ms Office
    * prawo jazdy kat. B
    * bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne
    * umiejętność realizacji celów sprzedażowych
    * wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne

    ***** Proponujemy:

    * możliwość rozwoju zawodowego
    * szkolenia produktowe i sprzedażowe
    * intensywną ścieżkę rozwoju zawodowego
    * pracę w młodym, dynamicznym, międzynarodowym zespole
    * możliwość zdobycia unikalnej wiedzy i umiejętności
    * umowę o pracę
    * ubezpieczenie medyczne
    * atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premia od sprzedaży
    * wszystkie niezbędne narzędzia pracy

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/60-a09e5cde5845e7831b0ae0
    39a41bc.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=a615784fad9d58080c91549c4bc306fa