PracaGrupypl.praca.szukana › WYJADE JAKO WYCHOWAWCA KOLONIJNY

  • 1. Data: 2003-06-19 19:38:21
    Temat: WYJADE JAKO WYCHOWAWCA KOLONIJNY
    Od: "rybcia_ok" <r...@i...pl>

    Podejme sie wyjazdu jako wychowawca kolonijny na terenie kraju. Mam 20 lat.
    Ukonczylam kurs wychowawcy w osrodkach wypoczynku dla dzieci i mlodziezy z
    wynikiem bardzo dobrym. Jestem przygotowana do sprawowania opieki
    wychowawczej oraz animacji mini sportow (CED z 3.12.2001). Jestem zaoczna
    studenta ze Slaska. Jestem odpowiedzialna, dyspozycyjna, pogodna i
    kreatywna. Łatwo nawiązuje kontakty. Lubie współpracować z dziećmi. Posiadam
    prawo jazdy.

    r...@i...pl