PracaGrupypl.praca.szukana › WEBMASTER, GRAFIK

  • 1. Data: 2003-07-02 11:39:35
    Temat: WEBMASTER, GRAFIK
    Od: "Krzysztof Żelski" <k...@N...gazeta.pl>

    Przyjmę zlecenia na wykonanie stron WWW.

    Technologie: HTML, PHP, MySQL, JavaScript, FLASH;
    Zapraszam do mojego portfolio: http://www.zelski.vip.interia.pl

    Dodatkowo zaprojektuje dowolną grafikę (posiadam duże doświedczenie w
    przygotowywaniu reklam prasowych: Playboy, Focus, Gala, Naj, Bravo, Popcorn)

  • 2. Data: 2003-07-02 16:56:30
    Temat: Re: WEBMASTER, GRAFIK
    Od: "Kalin" <k...@o...pl>

    witam moze mial bys czas mi pomoc albo cos doradzic co moge dodac na
    stronke zobacz :d
    www.wino-buahahaha.prv.pl
    zapraszam
    pozdrawiam