PracaGrupypl.praca.szukana › WCIĄŻ SZUKAM

  • 1. Data: 2003-06-24 17:09:22
    Temat: WCIĄŻ SZUKAM
    Od: "rybcia_ok" <r...@i...pl>

    Mam 20 lat. Skończyłam LO o profilu matematyczno-informatycznym. Studiowałam
    na Politechnice Slaskiej w Gliwicach (telekomunikacja) ale z przyczyn
    osobistych musiałam zrezygnować. Aktualnie od września rozpoczynam studia
    zaoczne na kierunku Finanse i Bankowość - w związku z tym pilnie poszukuje
    pracy.
    +Prawo jazdy
    +obsługa komputera (Win 98, XP, Pakiet Office, internet, podstawy Corel Draw
    8)
    +j. niemiecki (średnio)
    +kurs wychowawców kolonijnych dla dzieci i młodziezy

    Mieszkam na Ślasku dlatego bez problemu moge podjąc pracę w okolicach:
    Katowice, Gliwice, Tarnowskie Góry, Bytom, Piekary Śląskie, Chorzów.

    r...@i...pl