PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA - Dziewczyna szuka pracy (prace biurowe, sklep ew. opieka nad dziećmi)

  • 1. Data: 2003-08-26 18:19:19
    Temat: WARSZAWA - Dziewczyna szuka pracy (prace biurowe, sklep ew. opieka nad dziećmi)
    Od: "Gosia" <p...@p...pl>

    Witam.

    Mam na imię Małgorzata i poszukuję pracy na terenie warszawy.
    Mogą to być:
    - prace biurowe (dobrze posługuję sie komputerem, z wykształcenia jestem
    księgową i odbyłam praktyki w wyuczonym zawodzie),
    - praca w charakterze ekspedientki (pracowałam jako sprzedawczyni w sklepie
    Benneton),
    - opieka nad dzięćmi (kocham dzieci i bardzo lubię się nimi opiekować, przez
    pewien czas pracowałam w prywatnym przedszkolu).

    Proszę o kontakt ze mną pod numerem telefonu: 643 57 70 (pod moją
    nieobecność telefon może odebrać starsza osoba, której można przekazać
    informacje)