PracaGrupypl.praca.szukana › W handlu - kierownik sklepu/salonu, handlowiec - KRAKÓW

  • 1. Data: 2004-07-22 18:46:10
    Temat: W handlu - kierownik sklepu/salonu, handlowiec - KRAKÓW
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Szukam pracy jako kierownik sklepu/salonu lub jako handlowiec - mam duże
    doświadczenie (8 lat) w handlu, obsłudze klienta, obsłudze magazynu,
    zarządzaniu ludźmi (3 lata jako kierownik salonu/działu).
    Kontakt: m...@f...pl (Marek)

  • 2. Data: 2004-07-27 09:55:34
    Od: "KryH" <k...@p...onet.pl>

    Poszukiwani handlowcy do sprzedaży usług hostingowych i stałych łączy.
    Wymagania:

    Znajomość komputera i zagadnień sieci internetowych
    Odporność na stres
    Pracowitość
    Dobra prezencja
    Wykształcenie min. średnie