PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Ursynów => Scrum Master ze znajomością JIRA <=

  • 1. Data: 2016-07-13 11:10:02
    Temat: Ursynów => Scrum Master ze znajomością JIRA <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, lidera świadczącego profesjonalne usługi dla
    polskich i zagranicznych funduszy inwestycyjnych oraz innych
    czolowych firm z sektora finansowego, poszukujemy aktualnie na
    stanowisko:

    *****
    ***** Scrum Master ze znajomością JIRA
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zapewnienie zgodności pracy zespołu deweloperskiego ze Scrum
    * Wsparcie zespołu w identyfikacji problemów i sposobów na ich
    rozwiązanie
    * Wsparcie klientów wewnętrznych w ramach prowadzonych projektów
    informatycznych
    * Uczestnictwo w projektach w roli Scrum Mastera
    * Przewodnictwo w zakresie stosowania i promowania Scrum/Agile w
    organizacji i zespołach projektowych
    * Współtworzenie standardów dla procesu wytwarzania oprogramowania
    z wykorzystaniem metod zwinnych w szczególności Scrum
    * Wsparcie Product Ownera i zespołu deweloperskiego - zrozumienie
    metodyki, samoorganizacja zespołów, organizacja spotkań
    Scrumowych, coaching
    * Wsparcie Product Ownera w zakresie zarządzania Product Backologiem
    * Identyfikowanie i usuwanie przeszkód ograniczających postępy
    zespołu
    * Realizacji zadań projektowych z zespołem deweloperskim zgodnie z
    wymogami projektowymi
    * Pomaganie zespołowi w szukaniu sposobów ciągłego doskonalenia,
    przez identyfikację problemów i możliwych rozwiązań tak, by
    zmaksymalizować wartość wytwarzaną przez zespół.
    * Tworzenie i rozwój dokumentacji wspierającej zwinny proces
    zarządzania projektami
    * Organizacja pracy zespołu deweloperskiego
    * Raportowanie własnej pracy oraz organizacja raportowania pracy
    zespołu i postępów w projekcie

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Wykształcenie wyższe, preferowane IT lub finansowe
    * Minimum 1 roczne doświadczenie w pracy w roli Scrum Mastera
    * Dobra znajomość języka angielskiego
    * Minimum 4 lata doświadczenia w projektach IT
    * Teoretyczna i praktyczna znajomość Scruma poparta co najmniej 2
    letnim doświadczeniem pracy w zespołach Scrumowych
    * Znajomość technik:
    ** zarządzania zasobami
    ** tworzenia harmonogramów
    ** zarządzania ryzykiem
    ** zarządzania zmianą
    * Znajomość technologii IT pozwalająca na swobodną dyskusję z
    developerami
    * Zdolności liderskie oraz komunikacyjne, umiejętność
    rozwiązywania konfliktów
    * Doświadczenie w pracy z narzędziem JIRA z dodatkiem Agile (lub
    GreenHopper)
    * Dobra znajomość narzędzi Office (m.in. Word, Excel, Visio,
    Project, PowerPoint)
    * Pożądane kompetencje i cechy osobowe:
    ** wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone obowiązki
    ** komunikatywność
    ** kreatywne i pozytywne nastawienie do rozwiązywania problemów
    ** nastawienie na rozwiązania
    ** umiejętność pracy pod presją czasu
    ** silna osobowość, umiejętność wywierania wpływu

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów w obszarze
    finansów oraz certyfikaty potwierdzające wiedzę teoretyczną
    (PMP, Prince2, Scrum)
    * Mile widziana znajomość zagadnień dotyczących funduszy
    inwestycyjnych i produktów ubezpieczeniowych
    * Mile widziane doświadczenie w projektach IT w innych rolach - PMa,
    developera, analityka

    ***** Proponujemy:

    * Stabilną pracę w doświadczonym, kreatywnym i zgranym zespole
    * Możliwość realizacji ciekawych projektów fin-tech
    * Szkolenia z zakresu prowadzenia projektów
    * Atrakcyjny pakiet socjalny w tym m.in. prywatna opieka medyczna,
    dofinansowanie zajęć sportowych i nauki języka obcego
    * Możliwość realizacji pasji prywatnych w ramach firmowych Sekcji:
    piłki nożnej, biegowej, rowerowej, fotograficznej
    * Owocowe czwartki

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1607
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=017badd01c6a997e10a3688fee7f33b0