PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w Białymstoku.

  • 1. Data: 2003-01-31 11:18:07
    Temat: Szukam pracy w Białymstoku.
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    Mam wykształcenie średnie (technik mechanik) i 26 lat, aktualnie mam
    przerwane studia na II roku (informatyka, zaocznie), posiadam prawo jazdy
    kat.B;
    pracowałem jako sprzedawca i przedstawiciel handlowy, jestem uczciwy, mam
    pogodne usposobienie i szybko się uczę, dobrze posługuję się komputerem,
    nieźle radzę sobię z angielskim. Jako pracownik jestem obowiązkowy, lojalny,
    komunikatywny, potrafię skoncentrować się na najistotniejszych sprawach i
    znaleźć zadowalające rozwiązanie. Potrafię także pracować w grupie. Jestem
    osobą młodą i chętnie się uczę, jestem także dyspozycyjny. Z przyjemnością
    zaprezentuję szerzej swoją osobę podczas ewentualnej rozmowy
    kwalifikacyjnej.
    Artur