PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Świlcza => Grafik (współpraca z Działem Marketingu) <=

  • 1. Data: 2015-10-01 11:35:39
    Temat: Świlcza => Grafik (współpraca z Działem Marketingu) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy obecnie osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Grafik (współpraca z Działem Marketingu)
    *****
    ***** miejsce pracy: Rzeszów/Świlcza
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * Kompleksowe prowadzenie projektu graficznego we współpracy z
    Działem Marketingu (pomysł, wybór metody działania, realizacja
    i wdrożenie)
    * Kreacja graficzna dotycząca serwisów internetowych
    * Wsparcie graficzne dla istniejących serwisów internetowych
    należących do grupy oraz dla wszelkich działań marketingowych
    * Projektowanie grafiki pod druk cyfrowy
    * Uczestnictwo w planowaniu strategii marketingowej, w ścisłej
    współpracy z Działem Marketingu

    ***** Wymagania:

    * Co najmniej rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Doskonałej znajomości oprogramowania pozwalającej na swobodną
    realizację dowolnego projektu graficznego
    * Gotowości do zaprezentowania w aplikacji swojego portfolio
    * Bardzo dobrej organizacji i planowania pracy
    * Kreatywności i nieszablonowości
    * Zdolności artystycznych.

    ***** Oferujemy:

    * Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
    * Pracę przy ciekawych i ambitnych projektach
    * Pracę w młodym i zgranym zespole
    * Stabilność zatrudnienia
    * Samodzielne stanowisko dające duże możliwości samorealizacji

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/12370-f3be80f6693379f88cd
    789c09a.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=82b3447ee8f78409f9da718c8ff3d9d0