PracaGrupypl.praca.szukana › Student soc. V rok, skomputeryzowany - Wawa/Ol

  • 1. Data: 2003-06-27 13:49:28
    Temat: Student soc. V rok, skomputeryzowany - Wawa/Ol
    Od: j...@p...com

    Witam,
    Jestem Studentem V roku socjologii UW i poszukuje w Warszawie
    oraz Olsztynie, pracy na wakacje (Waw/Ol) badz tez na dluzej (Wawa).

    Co mnie charakteryzuje /na rynku pracy/ - na pewno:
    doskonala obsluga oprogramowania wszelkiego sortu,
    dobre komputeropisanie wyrobione podczas prac na umowe-zlecenie,
    staly dostep do sieci, IQ ;], praktyka na posadach "wpisywacza"

    Nadto mam spora wiedze wyniesiona z pracy w NGO /AIESEC,
    Amnesty International, Samorzad Studencki, Redakcja instytutowego
    kwartalnika/ oraz pochodzace z niej doswiadczenie zwiazane z koordynacja pracy
    zespolu, skladem DTP i konserwacja osprzetu komputerowego.

    Pozdrawiam,

    Jakub Abramczuk
    CV dostepne na stronie: http://free.polbox.pl/j/jabbur/cv
    (e)mail: j...@p...pl