PracaGrupypl.praca.szukana › STUDENTKA ZAOCZNA (W-WA) SZUKA STAŁEJ PRACY BIUROWEJ

  • 1. Data: 2003-10-30 17:26:22
    Temat: STUDENTKA ZAOCZNA (W-WA) SZUKA STAŁEJ PRACY BIUROWEJ
    Od: "aGA" <a...@W...pl>

    Witam,
    od 2001 jestem studentką Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji w Warszawie -
    zaoczny system studiów.
    W 2001 zdałam Egzamin Dojrzałości.
    W latach 1997-2001 uczęszczałam do Liceum Ogólnokształcącego im. C. K. Norwida
    w Radzyminie.

    MOJE UMIEJĘTNOŚCI TO:

    - dobra znajomość obsługi komputera
    - dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych
    - prowadzenie korespondencji (obieg dokumentów)
    - prowadzenie kalendarza spotkań
    - obsługa biura
    - prawo jazdy kat. B
    - język angielski (w stopniu średnio zaawansowanym)
    - język niemiecki (stopień podstawowy)
    - język włoski (stopień podstawowy)

    DOSWIADCZENIE KTÓRE POSIADAM:

    12-01-2001 zatrudniona w firmie Druk Serwis - asystentka dyrektora działu
    produkcji (Firma związana z branżą poligraficzną)
    01-07-2002 zatrudniona w firmie Dom Wydawniczy Media Kolor &#8211; asystentka
    sekretarka (Firma związana z branżą poligraficzną)
    01-02-2003 miesięczne praktyki w Olimpijskim Biurze Podróży

    Jestem osobą obowiązkową, bezkonfliktową, szybko podejmuję decyzje, łatwo
    nawiązuję kontakt z innymi ludźmi.
    Cechuje mnie: wysoka kultura osobista, szacunek dla pracy, komunikatywność,
    dyspozycyjność.

    W przeszłości z powodzeniem wykorzystywałam swoje doświadczenie i umiejętności.
    Jestem osobą komunikatywną i dlatego współpraca z moją osobą przynosi
    obustronne korzyści. Atutami moimi są: rzetelność, systematyczność,
    zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, a także łatwość nawiązywania
    kontaktów interpersonalnych.
    Chciałabym pracować w Środowisku, w którym mogłabym wykorzystać swoje
    umiejętności zarówno dla Waszej firmy jak i realizacji Swoich celów zawodowych.
    Jestem gotowa stawić się w wybranym przez Waszą firmę terminie i z
    przyjemnością uzupełnić podane informacje.

    ZAINTERESOWANIA: kino - film, książki, turystyka górska, wycieczki piesze

    Jeżeli stwierdzą Państwo, że odpowiadam Państwa oczekiwaniom proszę o kontakt.
    Szukam tylko stałej pracy.
    Agnieszka z Warszawy.