PracaGrupypl.praca.szukana › STUDENT, REFERENCJE, DOSWIADCZENIE, OD 06.2003

  • 1. Data: 2002-11-03 16:40:04
    Temat: STUDENT, REFERENCJE, DOSWIADCZENIE, OD 06.2003
    Od: "-=mjjurek=-" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem studentem najlepszej szkoly zarzadzania w Polsce i jednej z
    najlepszych w Europie. Bralem udzial w praktykach w Ministerstwie pracy oraz
    Liniach lotniczych LOT. Od ponad roku prowadze wlasna firme jednak nie
    zajmuje sie ona tym czym chcialbym sie zajmowac w przyszlosci. Równolegle
    pracuje dla wielu firm jak Sigma PR, czy Unilever, Supadance

    Szukam pracy od czerwca 2003 - bede mial przerwe w szkole (zaliczylem
    praktyki na 2 roku wiec mam 9 miesiecy wolnego na 4tym).

    Jest to dosyc dlugi okres wiec praca musi byc platna - nie wymagam duzo,
    tylko na rachunki musze miec.

    Chcialbym poswiecic ten wolny czas na zdobycie praktycznych umiejetnosci w
    firmie zajmujacej sie PR, HR, reklama lub innymi cikawymi zagadnieniami
    (chetnie sprzedaz samochodów itp.)

    Posiadam opinie i referencje z powaznych firm, do potwierdzenia. Wszystkie
    przesle na zyczenie - jesli ktos sie ze mna skontaktuje.

    (prosze o kontakt w przypadku zainteresowania oferta a nie checi
    skomentowania tresci ogloszenia)

    606349800