PracaGrupypl.praca.szukana › .SAMODZIELNE

  • 1. Data: 2003-07-10 16:03:03
    Temat: .SAMODZIELNE
    Od: n...@w...pl

    Praca w domu 10 15 godzin tygodniowo wedlug twojego rozkladu! Nie potrzeba zadnych
    platnosci gotówkowych z góry. Zarobisz 2.000 do 5000 zl w niepelnym wymiarze czasu
    lub 5.000 ; 15.000 w pelnym wymiarze czasu. Zapewnione pelne przeszkolenie on-line.!
    Wszystkiego czego potrzebujesz to komputer z Interenetem i dostep do sieci e-mail
    oraz chec dokonania zmiany! Skontaktuj sie podajac ;PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL; w
    wierszu tematu

    l...@w...pl
    --
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-07-10 16:48:53
    Temat: Re: .SAMODZIELNE
    Od: "Blue" <b...@e...pl>

    ja z własnego doświadczenia mówię że to lipa :/ nie wiem może tylko dla
    mnie...

  • 3. Data: 2003-07-10 16:54:26
    Od: n...@o...pl

    Podzielam Twoje zdanie .Dla próby kiedys sie zgłosiłem......bez komentarza.

  • 4. Data: 2003-07-10 17:21:32
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    W miare inteligetnie zrobiona tzw.piramida.
    Nazywa sie program 21, nic nie mozna stracic, oprocz czasu ale tez nic
    zarobic.
    t.

  • 5. Data: 2003-07-10 19:03:15
    Od: "aks." <w...@p...onet.pl>

    Ale chyba tzreba za niego zaplacic?

  • 6. Data: 2003-07-10 19:06:01
    Od: "Blue" <b...@e...pl>

    nie wiesz na czym polegały "piramidy"??

  • 7. Data: 2003-07-10 19:26:19
    Od: ??? <s...@p...onet.pl>

    n...@o...pl w przypływie weny, napisał(a):

    > Podzielam Twoje zdanie .Dla próby kiedys sie zgłosiłem......bez
    > komentarza.

    Macie rację obaj. Tylko czy ktoś nie powinien się tym zająć ?

  • 8. Data: 2003-07-10 19:50:22
    Od: "kamil.shoo.durski" <k...@g...waw.pl.NOSPAM>

    Użytkownik "Blue" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > nie wiesz na czym polegały "piramidy"??

    ja nie wiem ;)

    pozdrawiam
    kamil.durski

  • 9. Data: 2003-07-10 20:10:15
    Od: "Blue" <b...@e...pl>

    No to nie przestępstwo... Do czasu... :))
    Oboje :P
    Pozdrawiam Małgośka

  • 10. Data: 2003-07-10 20:27:15
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>