PracaGrupypl.praca.szukana › praca w internecie

  • 1. Data: 2003-05-02 08:47:41
    Temat: Re: praca w internecie
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Informacje tą otrzymujesz gdyż kiedyś deklarowałeś chęć
    > otrzymania informacji o zarabianiu w Internecie

    Niesamowite! Jak to możliwe? Kłamstwo już na samym wstępie? :|

    Maciek
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---

  • 2. Data: 2003-05-02 15:15:11
    Od: "Shiz" <s...@i...pl>

    Czy są jakieś programiki do symulowania ruchów myszki??
    Jesli tak to skąd mozna je wziąść??

    Użytkownik "maczeta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lub
    > usługi. Pobiera za to spore wynagrodzenie. Jednakże aby otrzymać
    > wynagrodzenie dana reklama musi trafić do potencjalnych klientów. Firma
    taka
    > otrzymuje wynagrodzenie w zależności od ilości kliknięć bądź wyświetleń
    > danego banera. I w tym miejscu pojawia się twoja "rola" i jednoczenie
    praca.
    > W Internecie jest ciężko wypromować jakąś stronę www tak by odwiedzali ją
    > internauci. Dlatego firma Horizon postanowiła udostępnić program tzw.
    ADBAR
> [...]
    tej
    > firmy Logujesz się dzięki otrzymanej nazwie użytkownika i haśle i z
    własnego
    > konta ciągasz ADBAR dzięki któremu na twoim koncie pojawią się pieniądze
    za
    > czas spędzony z programem.
    >
    > Programik ten nie przeszkadza w niczym. Można rozmawiać przez GG,
    > Jak również przeglądać strony www. Jest on niewielki i zabiera tylko mały
    > pasek na ekranie ( na 17 calowym jest to 3 cm ).
    >
    > Na stronie Horizon na bieżąco możesz śledzić ile zarobiłeś.
    Płatność
> [...]
    > Dzięki temu program rozpoznaje że jesteśmy przed monitorem i nalicza nam
    > pieniądze. To wszystko. Dla tych którzy szanują oczy albo nie chce się im
    > siedzieć 8 godzin przed monitorem przeznaczam punkt 5.
    >

    > 5.. Pomoce
    > Z własnego doświadczenia wiem że usiedzieć przed komputerem przez
    > choćby 4 godziny jest trudne i męczące. Dlatego można użyć programiku,
    który
    > będzie za nas ruszał myszką i miał aktywną przeglądarkę. Dzięki temu Firma
    > dostanie wynagrodzenie za reklamę a ty za czas spędzony z programem.
    Program

  • 3. Data: 2003-05-02 15:24:10
    Temat: Odp: praca w internecie
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.NOSPAM>

    > musi dotrzeć do określonej liczby internałtów z reklamą.
    czy ja jestem internałtą? czy internautą?
    sam już nie wiem

  • 4. Data: 2003-05-02 16:16:23
    Od: "sobel" <s...@w...pl>

    ŚMIECH :)

  • 5. Data: 2003-05-02 16:31:26
    Od: "NeXT" <s...@p...pl>

    > ŚMIECH :)

    i płacz

    ;..-(

  • 6. Data: 2003-05-02 20:13:33
    Temat: praca w internecie
    Od: "maczeta" <m...@p...onet.pl>

[...]

    Ile płaci firma Horizon za poszczególne stopnie ? Przedstawię Ci to

  • 7. Data: 2003-05-03 12:01:25
    Od: "..::T0]\\[2!::.." <c...@d...nl>

    Użyszkodnik Shiz legitymujacy sie takim oto e-mailem
    <s...@i...pl>
    zapodał co następuje:

    np myszkomat :)) www.google.com ps - to niedziala to zarabianie :)))

    --
    o *G-FUNK REAL FANATIC*New ftp://tonzi.ath.cx [40 GB STUFF]
    /<["By us saying chuuuch, it's a positive greeting.] L/P:annonymous :-D

  • 8. Data: 2003-05-05 15:39:29
    Od: "tornado" <N...@k...chip.SPAMUpl>

    I przez takich dupkow w Internecie sa same niechciane reklamy i popupy.
    A jeszcze wieksze dupki mysla ze zarobia i daja sie nabrac.

    --
    [NIE Pozdrawiam][huri-khan][GG 177094]
    [Abit KT7A | D800 | GF 32MB | 256 MB]