PracaGrupypl.praca.szukana › native speaker hiszpańskiego

  • 1. Data: 2005-09-22 22:09:04
    Temat: native speaker hiszpańskiego
    Od: "CLAUDIO" <c...@o...pl>

    Jestem z Chile i poszukuję pracy na terenie Śląska-najlepiej w okolicach
    Katowic, Bytomia lub Tarnowskich Gór.Udzielam lekcji prywatnych, prowadzę
    konwersacje, pisze wypracowania, tłumaczę drobne teksty.
    Kontakt: c...@o...pl tel.696283969

  • 2. Data: 2005-09-23 03:23:58
    Temat: Re: native speaker hiszpańskiego
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    CLAUDIO napisał(a):

> [...]
    > Katowic, Bytomia lub Tarnowskich Gór.Udzielam lekcji prywatnych, prowadzę
    > konwersacje, pisze wypracowania, tłumaczę drobne teksty.

    Kurcze... Czemu nie napisałeś 'nativer speaker' po hiszpańsku? Wyszło Ci
    dwuczłonowe zdanie amerykańsko-polskie ;P

    j.