PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA pracy pracy :) szukam :)

  • 1. Data: 2004-10-08 07:54:02
    Temat: WARSZAWA pracy pracy :) szukam :)
    Od: "Jarosław Puchała" <y...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Młody, energiczny i pełny pomysłów &#8211; tak, tak, tak to właśnie ja
    Praca stała &#8211; to mnie interesuje
    Jestem absolwentem Politechniki Częstochowskiej
    Kierunek (Informatyka)&#8211; Techniki multimedialne i metody sztucznej
    inteligencji.
    Interesuje się grafiką i posiadam zmysł graficzny

    Umiejętności :
    &middot; Corel, Photoshop, Flash i inne
    &middot; tworzenie stron www, grafika, logosy, broszury, wizytówki,
    obróbka zdjęć, fotomontaż itp.
    &middot; pakiet MS Office
    &middot; angielski &#8211; komunikatywny, niemiecki &#8211; podstawowy
    &middot; bardzo dobra znajomość obsługi komputera
    &middot; dodatkowo: przygotowanie pedagogiczne

    Zainteresowania:
    &middot; Komputery, grafika, sport, muzyka
    &middot; Udział w VI Ogólnopolskim Konkursie Fotografii CyfrowejCYBERFOTO 2003
    &middot; Ukończenie szkolenia e-learning GOPR &#8211; &#8222;W górach
    bezpiecznie&#8221;

    Oto kilka linkow:
    &middot; http://www.yaroo21.republika.pl
    &middot; http://yaroo21.fm.interia.pl
    &middot; logo(puzzle) na stronie http://www.tzn.ids.czest.pl
    &middot; logo samorządu na stronie
    http://www.tzn.ids.czest.pl/index.php?co=samorzad
    &middot; broszura na stronie http://www.yaroo.piwko.pl
    &middot; ostatni projekt http://www.socrates.pl
    &middot; projekt w budowie http://www.zawisza.de/
    &middot; projekt w realizacji http://www.isonet.pl/~yaroo
    &middot; projekt w realizacji http://www.wisla.dk

    Jeśli jeszcze nie jesteś pewien, oto mój kontakt:
    ----------------------------------
    e-mail: y...@p...onet.pl
    GG : 4705243
    tel: 501960656
    Jarosław Puchała

  • 2. Data: 2004-10-08 20:03:38
    Temat: Re: WARSZAWA pracy pracy :) szukam :)
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Sorry, ze odpisuje nad postem (niezgodnie z netykieta).
    Spojrz, prosze, ponizej - tak wyswietla sie Twoj post w Outlook Expressie
    skonfigurowanym do wyswietlania wszystkiego jako tekst.
    Troche to nieczytelne, prawda? Sadze, ze podobnie wyglada to w wielu innych
    newsreaderach.
    Rozumiem, ze znasz MS Office, ale nie musisz chyba tego tak manifestowac, bo
    zmniejszasz swoje szanse ;-)
    Owszem - szukam pracownika, ale na prawde nie jestem w stanie wyczytac w
    Twoim anonsie zupelnie niczego.
    Poszukam wiec kogos innego.

    PiotrG

    Użytkownik "Jarosław Puchała" <y...@N...gazeta.pl> napisał w