PracaGrupypl.praca.szukana › Łódź - zatrudnijcie mnie !!!

  • 1. Data: 2004-03-12 13:25:35
    Temat: Łódź - zatrudnijcie mnie !!!
    Od: "Ewa Kwiatkowska" <e...@a...pl>

    33 lata, wykształcenie wyższe, angielski i rosyjski komunikatywnie,
    obowiązkowa, sumienna, kreatywna, z doświadczeniem z pracy biurowej i w
    terenie, łatwo nawiązuję kontakty, doceniana przez pracodawców - naprawdę
    sprawdzam się w powierzonych obowiązkach.

    Wszelkie szczegóły mojej dotychczasowej pracy prześlę zainteresowanym.

    Czekam na kontakt.
    e...@a...pl

  • 2. Data: 2004-03-12 13:27:43
    Temat: Re: Łódź - zatrudnijcie mnie !!!
    Od: "piotr" <e...@a...pl>

    Jaka praca Cie interesuje??

  • 3. Data: 2004-03-12 13:32:10
    Od: "ewa kwiatkowska" <e...@a...pl>

    Szukam pracy w biurze, w obsłudze klienta na miejscu, gdyż z powodów
    zdrowotnych musiałam zrezygnować z pracy PH w terenie. Potrafię rozmawiać z
    ludźmi, znam zasady prowadzenia małej firmy. Chętnie i łątwo się uczę.
    Naprawdę warto dać mi szansę.

  • 4. Data: 2004-03-12 14:00:29
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    niema jak prowadzic z samym soba rozmowy o prace - BZDURA!!

  • 5. Data: 2004-03-12 14:41:30
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    zgapa wrote:

    > niema jak prowadzic z samym soba rozmowy o prace - BZDURA!!

    To przykład na to że z braku zajęcia niektórym rzeczywiście odbija...

    Piotr

  • 6. Data: 2004-03-13 15:05:37
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    > To przykład na to że z braku zajęcia niektórym rzeczywiście odbija...

    Jest tyle osób szukających pracy, a przy odrobinie wiedzy pieniądze można
    znaleźć w internecie.

    Przykład - strona znajomego www.stsy.pl - gdzie można zapoznać się z
    tematyką bukmacherstwa, które nie jest wcale takie złe i naprawde można w
    ten sposób zarobić - przy odrobinie rozwagi.

    300-400 pln/miesięcznie to wcale nie tak dużo, ale praktycznie za nic ?

    pozdrawiam,
    Jarek

  • 7. Data: 2004-03-14 14:08:39
    Od: "Marcin" <x...@p...onet.pl>

    pic na wode!! wplac 50 zlo...a potem ich nie zobaczysz...