PracaGrupypl.praca.szukana › ŁÓDŹ / Technik Elektro-Energetyk szuka pracy

  • 1. Data: 2005-09-30 14:12:53
    Temat: ŁÓDŹ / Technik Elektro-Energetyk szuka pracy
    Od: "Krzysztof" <a...@N...gazeta.pl>

    Jestem 26-letnim technikiem Elektro-Energetykiem po wojsku. Mam
    doswiadczenie w pracy na stanowisku produkcyjnym w Merloni Indesit Polska.
    Byłem tez audytorem BHP. Obsługuję komputer ( Word, Excel, Internet).
    Podejmę pracę na terenie Łodzi. Na życzenie wysyłam CV.
    e-mail: c...@w...pl

  • 2. Data: 2005-09-30 14:23:52
    Temat: Re: ŁÓDŹ / Technik Elektro-Energetyk szuka pracy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysztof napisał(a):

    [...]

    > Obsługuję komputer ( Word, Excel, Internet).

    Internet powiadasz...

    > e-mail: c...@w...pl

    Dlaczego więc wysyłasz swojego maila na usenet bez żadnego as-a? ;) Co
    moim zdaniem świadczy o tym, że Internetu raczej obsługiwać nie
    umiesz... ;)

    j.

    --
    JMStrek.org - do you think JMS should do the next Star Trek series?

  • 3. Data: 2005-09-30 17:48:22
    Od: Piotr <s...@r...com>

    januszek napisał(a):

    > Dlaczego więc wysyłasz swojego maila na usenet bez żadnego as-a? ;) Co
    > moim zdaniem świadczy o tym, że Internetu raczej obsługiwać nie
    > umiesz... ;)

    A może ma dobry filtr antyspamowy?