PracaGrupypl.praca.szukana › Przepisywanie - 0,90 za strone. Najszybciej w kraju.

  • 1. Data: 2002-01-17 20:32:15
    Temat: Przepisywanie - 0,90 za strone. Najszybciej w kraju.
    Od: krislob <k...@w...pl>

    315 zn/minute
    0,90 groszy/strone A4
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2002-01-18 11:11:19
    Od: "Marcin Brzeziński" <N...@p...pl>

    > 315 zn/minute
    > 0,90 groszy/strone A4
    > k...@w...pl
    I do tego lubie oszukiwac ludzi na smieszne sumy.

    Zgadlem?

    Chyba sie znamy, nieprawdaz?

    Grupowiczom odradzam nawiazywanie znajomosci z tym osobnikiem.

    NIEpozdrawiam.

    M.

  • 3. Data: 2002-01-18 11:37:30
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Fri, 18 Jan 2002 12:11:19 +0100, "Marcin Brzezi?ski"
    <N...@p...pl> wrote:

    >Grupowiczom odradzam nawiazywanie znajomosci z tym osobnikiem.
    Ja rowniez chyba ze chcecie zarobic 1,22 co dla tego 'osobnika' jest
    fortuna ;)

  • 4. Data: 2002-01-18 12:39:48
    Od: "Marcin Brzeziński" <N...@p...pl>

    > Ja rowniez chyba ze chcecie zarobic 1,22 co dla tego 'osobnika' jest
    > fortuna ;)
    Nie chodzi o kwote tylko o zasady.
    Akceptacja = wiazaca umowa.

    Brak wywiazania sie = buractwo.