PracaGrupypl.praca.szukana › Projektant-programista / Warszawa / stała lub zlecenie

  • 1. Data: 2003-10-28 22:46:19
    Temat: Projektant-programista / Warszawa / stała lub zlecenie
    Od: "WuEn" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Pilnie poszukuję pracy na stanowisku projektanta-programisty systemów
    informatycznych.

    Od 2,5 roku pracuję na stanowisku samodzielnego programisty aplikacji
    internetowych w języku PHP. Do&para;wiadczenie to obejmuje prawie każd&plusmn;
    bibliotekę tego &para;rodowiska. Posiadam umiejętno&para;ci programowania
    ztrukturalnego jak i obiektowego. W dorobku mam ok. 10 systemów intra i
    internetowych. Pocz&plusmn;wszy od systemów CMS, poprzez aplikacje klasy CRM, na
    systemie kartograficznym skończywszy. Praktycznie jestem w stanie napisać w
    PHP każd&plusmn; aplikację. Najchętniej podejmuję się pisania projektów ambitnych i
    narzędziowych.

    Posiadam duże do&para;wiadczenie w projektowaniu baz danych i pracy z językiem
    zapytań SQL.

    Najbardziej oczekiwan&plusmn; form&plusmn; współpracy jest praca etatowa, chętnie
    jednak
    podejmę się stałej współpracy na zasadze umowy - zlecenia. Podsumowanie
    umiejętno&para;ci i spis wybranych projektów wraz z opisem kluczowych funkcji
    znajduje się na mojej stronie WWW (http://www.wn.strefa.pl).

    Kontakt: telefon lub email - dane poniżej.

    --

    pozdrawiam,
    Wojtek

    E-mail: w...@w...strefa.pl WWW: http://www.wn.strefa.pl
    Mobile: +48602538565 ICQ: 30119350 GG: 822787