PracaGrupypl.praca.szukana › Programista aplikacji internetowych / serwisów internetowych / stron www

  • 1. Data: 2004-12-12 14:17:41
    Temat: Programista aplikacji internetowych / serwisów internetowych / stron www
    Od: "Michał Przytulski" <m...@v...pl>

    Witam

    Poszukuje pracy zdalnej w oparciu o umowę o dzieło lub umowę zlecenie lub na
    podobnych
    zasadachy, interesują mnie ciekawe projekty wymagające odpowiednich
    kwalifikacji,
    nie przeszkadza mi praca zespołowa, a nowe technologiie nie są mi obce.

    Zainteresowanych współpracą prosze o kontakt.

    Znajmość programowania web:
    - PHP 4, 5 (obiektowo i proceduralnie)
    - Perl
    - WML
    - Java Script
    - podstawy Action Script

    - HTML, XHTML
    - XML, DTD, XML Schema
    - CSS

    Znajomość systemów baz danych:
    - MySQL
    - PostgreSQL
    - sqlite
    - MSSQL
    - mSQL

    - Transact SQL, PL / SQL

    Znajmość bibliotek i rozszerzeń PHP:
    - Szablony:
    - Smarty
    - Fast Template
    - PEAR:Template
    - inne na podstawie dokumentacji

    - Bazy danych:
    - adodb
    - PEAR:DB
    - bezposrednie interfejsy jezyka

    - Inne przydatne:
    - PEAR:Mail
    - PEAR:Config
    - PDFLib
    - Ming i LibSWF
    - GD oraz Image Magick
    - oraz pozostałe klasy z zbioru PEAR na
    podstawie dokumentacji

    Inne umiejętności:
    - Znajomość systemów Linux w stopniu średnio -
    zaawansowanym - podstawy konfiguracji systemów baz danych
    serwerów www itp.
    - Znajomość konfiguracji serwera WWW Apache
    - Znajomość zagadnień związanych z administracją systemami
    baz danych
    - Znajomość programów graficznych - przydatna przy
    realizacji projektów w oparciu o dostarczony layout