PracaGrupypl.praca.szukana › Programista [ Rzeszów / zdalna / stała / zlecenie]

  • 1. Data: 2004-04-16 13:18:07
    Temat: Programista [ Rzeszów / zdalna / stała / zlecenie]
    Od: "Adam" <a...@n...dnet.pl>

    Szukam pracy w Rzeszowie, okolicy lub zdalenie
    Jestem studentem 5tego roku informatyki (specjalność systemy operacyjne).
    Doświadczenie w tworzeniu programów w C/C++ (również java, VB, delphi, asm.
    itp. bazy danych, SQL) na różne platformy.
    Duze doświadczenie w sprzęcie komputerowym.

    Na życzenie przyślę pełne CV i przykładowe programy.
    Kontakt: a...@d...pl

    Szałajko Adam

  • 2. Data: 2004-05-01 10:50:18
    Temat: Re: Programista [ Rzeszów / zdalna / stała / zlecenie]
    Od: "CPI" <c...@w...fr>

> [...]
    > itp. bazy danych, SQL) na różne platformy.
    > Duze doświadczenie w sprzęcie komputerowym.
    >
    > Na życzenie przyślę pełne CV i przykładowe programy.

    Conseil Poly Informatique

    Dzień dobry.

    Poszukujemy osoby na stanowisko:
    Programista VB, VC++, Access

    Wymagania podstawowe:

    - znajomość języka programowania VB, VC++
    - znajomość Microsoft Access
    - znajomość języka francuskiego w stopniu umożliwiającym czytanie
    dokumentacji

    Wymagania dodatkowe (mile widziane):

    + znajomość języka programowania Microsoft MASM
    + znajomość języka francuskiego w stopniu umożliwiającym komunikację

    Praca na zlecenie, dobre zarobki
    Mozlivosc wyjazdu do francij

    Oferty zawierajace cv, prosze przeslac e-mailem na adres:

    c...@w...fr

  • 3. Data: 2004-05-01 10:56:39
    Od: "CPI" <c...@w...fr>

  • 4. Data: 2004-05-31 21:32:25