PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Programista PHP + MySQL + (x)HTML + Ajax - Zdalna

  • 1. Data: 2009-10-03 14:48:43
    Temat: Programista PHP + MySQL + (x)HTML + Ajax - Zdalna
    Od: batas2 <b...@i...pl>

    Witam,

    Jestem Studentem Informatyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w
    Toruniu.
    Programista, szukającym zdalnej pracy, któremu brak smykałki
    artystycznej, co
    wyklucza mnie z roli grafika,
    jestem oczywiście w stanie pociąć odpowiedni szablon graficzny strony
    WWW
    bez większych problemów,
    jednakże musi być on wcześniej mi dostarczony. Z praca w systemach z
    rodziny UNIX nie będzie żadnego problemu.
    Jestem bardzo otwarty nową wiedzę i chętny do poznawania nowych
    technologi
    czy to WEB'owych czy wszystkich innych dotyczących programowania.

    Znam technologie:
    PHP 4/5
    OOP
    Zend framework
    Własny zestaw bibliotek spełniający wzorzec projektowy MVC
    AJAX/Javascript/jQuery
    SQL
    (X)HTML

    Chętnie podejmę się tworzenia:
    Różnorakich serwisów internatowych, w PHP + MySQL/PostgreSQL
    +
    (X)HTML (+ Framework)
    Instalacją serwisów na serwerze
    Ściśle określonych skryptów PHP

    Bardzo chętnie bym przyłączył się do
    zespoły i zaczął współprace z Państwa firma. Gwarantuje solidność
    oraz
    zapał do pracy.

    --
    Pozdrawiam, Bartosz Frąckowiak. http:\\www.batas2.boo.pl\

  • 2. Data: 2009-10-03 16:31:07
    Temat: Re: Programista PHP + MySQL + (x)HTML + Ajax - Zdalna
    Od: "news.neostrada.pl" <a...@s...com>

    ...kopnij się lepiej kolego z Torunia po lunetę i zobacz, że piszesz na ZŁĄ
    grupę!

    BTW, twój własny zestaw bibliotek możesz sobie wyrzucić do kosza,
    bo żaden pracodawca przy, zdrowych zmysłach, nie skorzysta z takiego
    perpetum mobile.

    alek