PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Programista .NET (Warszawa)

  • 1. Data: 2011-04-07 16:35:24
    Temat: Programista .NET (Warszawa)
    Od: s <...@k...wp.pl>

    Biztech Konsulting S.A.
    poszukuje kandydatów na stanowisko: Programista .NET

    Wymagania:
    - Dobra znajomość .NET (C#, Visual Studio, ASP.NET, ADO.NET, Linq, Web
    Services)
    - Umiejętność programowania Microsoft SQL Server (Transact SQL)
    - Ogólna orientacja w technologiach Web (HTML, JavaScript)
    - Wykształcenie wyższe techniczne lub student

    Mile widziane:
    - Znajomość Microsoft Dynamics CRM, także od strony dostosowań
    programistycznych

    Oferujemy:
    - Pracę w Warszawie
    - Doskonałą atmosferę i elastyczny czas pracy
    - Urozmaicony zakres prowadzonych projektów
    - Stały rozwój kwalifikacji zawodowych

    Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV na adres:
    r...@b...pl
    Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli: Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych zawartych w złożonych przeze mnie
    dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów
    związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i
    oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi
    na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U.02.101.926.j.t.).