eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Pracownik help-dek IT, Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-10-15 13:29:25
    Temat: Pracownik help-dek IT, Warszawa
    Od: Shadow Grey <a...@...stopce.pl>

    Firma państwowa poszukuje osoby na stanowisko: pracownik help-desk /
    asystent administratora sieci.
    Idealny kandydat / ka to osoba posiadająca:
    - PRAKTYCZNĄ wiedzę z szeroko rozumianego help-desk'u IT
    - doświadczenie w rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
    - umiejętność samodzielnego, logicznego i kreatywnego myślenia w
    przypadku pojawienia się zgłoszenia serwisowego
    - zdolności interpersonalne: kulturę, cierpliwość i zaangażowanie przy
    współpracy z zespołem ludzkim
    - umiejętność pracy pod presją czasu
    - dobrą kondycję fizyczną umożliwiającą przenoszenie cięższych urządzeń
    peryferyjnych


    Wymagania:
    - b. dobra ( ,,serwisowa" ) znajomość architektury komputerów PC oraz Apple
    - b. dobra znajomość oprogramowania Microsoft ( W2k, XP, Vista, Office
    2003, 2007 )
    - dobra znajomość klienta Lotus Notes
    - dobra znajomość TCP
    - umiejętność samodzielnego konfigurowania różnorakich urządzeń
    peryferyjnych
    - znajomość jęz. angielskiego umożliwiającą posługiwanie się
    dokumentacją techniczną

    Dodatkowe atuty:
    - znajomość Windows Serwer, Lotus Domino na poziomie administracyjnym
    - znajomość programów FK Symfonia, Płatnik
    - znajomość central telefonicznych i ruchu telefonicznego ( system
    Platan Optima )
    - znajomość urządzeń Black Berry oraz ich konfiguracji
    - ,,czynne" prawo jazdy kat. B

    Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
    - zapewnienie wsparcia pracownikom firmy (w miejscu zatrudnienia) w
    pojawiających się problemach ,,komputerowych"
    - konfiguracja, modernizacja nowych/istniejących stanowisk pracy
    - wsparcie dla administratora sieci w wykonywaniu zadań
    - w razie potrzeby pomoc ( również i fizyczna ) dla Działu Administracji

    Oferujemy:
    - kompletne stanowisko serwisowe
    - gwarancję wypłat przyzwoitego wynagrodzenia
    - miłą atmosferę

    Nie wymagamy certyfikatów i dyplomów lecz praktycznej wiedzy i
    umiejętności :)
    Mile widziani byli pracownicy serwisów komputerowych, pasjonaci

    Kandydaci/tki zostaną poddani krótkiemu praktycznemu testowi
    potwierdzającego ich wiedzę

    Forma zatrudnienia: umowa-zlecenie, faktura VAT
    Wymiar: przeciętnie 8h dziennie, 5 dni w tygodniu, sporadycznie soboty

    krótkie CV (max 2 strony) wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych
    osobowych proszę kierować na: o...@i...pl

    Informujemy, ze skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami/tkami

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1