PracaGrupypl.praca.szukana › PILNIE POSZUKUJĘ PRACY BIUROWEJ W WARSZAWIE

  • 1. Data: 2003-10-30 14:13:43
    Temat: PILNIE POSZUKUJĘ PRACY BIUROWEJ W WARSZAWIE
    Od: "Monika" <m...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,
    Pilnie poszukuję pracy biurowej. Obecnie jestem studentką V
    roku w Wyższej Szkole Menedżerskiej SIG w Warszawie na kierunku "Marketing i
    zarządzanie" o specjalizacji- "zarządzanie w bankowości i finansach" (tryb
    zaoczny). Uzyskałam już tytuł licencjata.

    Doskonale jest mi znana:

    - obsługa komputera: MS-DOS, MS-OFFICE (Word, Excel, Access)
    WF-Mag, WF-Fakir, Płatnik, Internet
    - maszynopisanie
    - znajomość księgowości
    - znajomość prawa pracy
    - znajomość języka angielskiego i rosyjskiego
    - obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki i faksu
    - obsługa klienta

    Łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi, jestem osobą odpowiedzialną, odporną na
    stres. Sumiennie wykonuję swoje obowiązki, jestem pracowita, dobrze
    zorganizowana, bez nałogów.
    Lubię pracę zespołową, ale doskonale sprawdzam się też w pracy indywidualnej,
    nie mam problemów z adaptacją w nowym środowisku. Jestem otwarta na nowe
    doświadczenia.