PracaGrupypl.praca.szukana › Operator DTP

  • 1. Data: 2002-07-31 10:58:50
    Temat: Operator DTP
    Od: " A Dudzinski" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    Jestem operatorem DTP z 12 letnim stazem pracy. Posiadam ogromne
    doswiadczenie poligraficzne, przygotowania do druku i wszelkich technik
    komputerowych. Znam rowniez bardzo dobrze zagadnienia zwiazane z multimediami.
    Pracuje na PC i Mac-u. Bardzo dobrze znam programy: Photoshop, Quark,
    Illustrator, Freehand, Corel, Pagemaker, Flash, Director, Dreamweaver i wiel
    innych potrzebnych operatorowi DTP. Szukam zatrudnienia w niepelnym wymiaeze
    czasu, jestem inwalida III grupy, posiadam wlasny komputer ze stalym laczem
    internetowym, samochod osobowy.
    Kontakt rowniez pod tel: 0602 154 666
    e-mail a...@i...pl