PracaGrupypl.praca.oferowana › Olsztyn - informatyk

  • 1. Data: 2003-07-01 17:14:38
    Temat: Olsztyn - informatyk
    Od: <p...@g...pl>

    Potrzebny od zaraz informatyk do mieszczącej się w Olsztynie firmy
    posiadającej sieć składającą się z ok 30 komputerów.

    Wymagania:

    * niezbędne *
    1. Znajomość sprzętu - diagnostyka, doraźne naprawy
    * bardzo potrzebne *
    2. Novell - administracja
    * potrzebne *
    3. Linux - administracja (iptables, qmail, apache)
    4. WWW - tworzenie (mile widziana znajomość PHP)
    5. Umiejętność tworzenia batchów trybu MS-DOS
    * dodatkowe atuty *
    6. SQL - znajomość podstaw składni
    7. Delphi - znajomość podstaw

    Chętnych prosimy o nadesłania na adres p...@g...pl maila z
    załączonym cv i listem motywacyjnym, a w treści zawierającego wypełnioną
    tabelkę wg wzorca podanego poniżej.
    Pierwsza kolumna to nr wymagania zgodny z zamieszczoną listą, druga - ocena
    własnych umiejętności (0 - słyszałem ... 5 - wiem wszystko), trzecia - staż
    zawodowy albo w poważnym projekcie niekomercyjnym (z dokładnością do pół
    roku).

    ----------------------
    | Nr | Ocena | Staż |
    ----------------------