PracaGrupypl.praca.szukana › ~~OPERATOR DTP~~~warszawa tanio

  • 1. Data: 2003-04-08 13:01:18
    Temat: ~~OPERATOR DTP~~~warszawa tanio
    Od: k...@w...pl

    Jestem operatorem dtp, na stałe pracuję w agencji wydawniczo-poligraficznej w
    Warszawie. Mam 4-letnie doświadczenie w branży poligraficznej,
    Zajumuję się składem i łamaniem książek, czasopism itp.

    Szukam pracy dodatkowej, najchętniej zdalnej.
    Znam QuarkaXPressa, Photoshopa, Illustratora, Corela.
    Znam zadasy przygotwoaniea materiałów do druku.
    Skanuję i przygotowuję kolorystycznie ilustracje,
    projektuje ulotki, foldery, kalendarze, teczki itp.

    Dla zainteresowanych przeslę portfolio
    Pozdrawim Katarzyna Żochowska
    tel. 692 973 801