PracaGrupypl.praca.szukana › Modelowanie 3d, Design, Grafika komputerowa

  • 1. Data: 2003-09-07 08:36:19
    Temat: Modelowanie 3d, Design, Grafika komputerowa
    Od: h...@p...fm

    Witam;

    Jestem uczniem klasy maturalnej liceum w Koninie; moim życiowym hobby
    jest tzw. Design, czyli wszystko co związane z projektowaniem od
    strony plastycznej. W przyszłości mam zamiar podjąć zagraniczne studia
    na kierunku Transportation Design (projetkowanie samochodów).

    moje internetowe portfolio można znaleźć na stronie:
    www.cardesignnews.com/portfolios/rkdesigner

    Posiadam doświadczenie związane z modelowaniem w 3d, które wiązało się
    głownie z zaawansowanym modelowaniem samochodów. Zajmowałem się także
    projektowaniem oraz wykonywaniem stron internetowych. Mam także bagaż
    doświadczeń związany z obróbką zdjęć i grafiki komputerowej.

    Na dzień dzisiejszy poszukuje jednorazowych zleceń na ponizej
    wymienione zadania:

    - tworzenie modeli w 3d - przy uzyciu programu 3d Studio Max R4,
    modele zarowno proste jak i bardziej skomplikowane. W tym zakresie
    przyjmuje zlecenia na wykonanie pojedynczych lub grup modeli

    - Web Design, Portfolio - tworzenie indentyfikacji graficznej firm,
    strony WWW, prezentacje, bannery, wizytówki, itp.

    - Wszelkie zlecenia związane z obróbką zdjęć. Zajmuje się wszelkimi
    montażami, obróbkami, a także retuszami zniszczonych fotografii.

    - Możliwe także zlecenia na całe strony internetowe.

    Programy:

    - Adobe Photoshop 5.0 (poziom zaawansowany)
    - 3d Studio Relase 4 (poziom średni)
    - ArchiCad 6.0 (poziom średni)
    - HTML (poziom średni)
    - duża ilość małych programów związanych z grafiką komputerową

    Zapewniam najwyższą jakość usług i profesjonalne podejście do tematu.