PracaGrupypl.praca.szukana › Mloda kobieta podejmie prace w Warszawie

  • 1. Data: 2004-06-15 10:23:40
    Temat: Mloda kobieta podejmie prace w Warszawie
    Od: "Dagmara Baranowska" <d...@w...pl>

    Jestem młodą (22 lata), zdyscyplinowaną, kreatywną osobą, łatwo nawiązującą
    kontakty z ludźmi, które stanowią dla mnie ważny aspekt w pracy i dają wiele
    satysfakcji. Jestem odpowiedzialna, elastyczna, systematyczna, w pełni
    dyspozycyjna. Potrafię podejmować właściwe decyzje. Jestem osobą punktualną
    oraz reprezentatywną. Chciałabym podjąć pracę dającą mi możliwość rozwoju
    zawodowego, satysfakcję oraz stabilizację.
    Zajmowałam się zarówno pozyskiwaniem klientów, jak i prowadzeniem biura,
    towarzyszyłam przełożonym w spotkaniach biznesowych.

    Jeśli zainteresuje Państwa moja kandydatura, proszę o kontakt:

    d...@w...pl