PracaGrupypl.praca.szukana › Medyk

  • 1. Data: 2002-07-21 12:42:35
    Temat: Medyk
    Od: "Piotr Jankowski" <j...@w...net>

    Witam,
    jestem lekarzem medycyny, abslowentem AM w Lodzi. Obecnie jestem na stazu
    podyplomowym, ktory koncze 31.10.02. Poszukuje pracy z mozliwoscia otwarcia
    specjalizacji (psychiatria, dermatologia, rehabilitacja, interna lub inne).
    W stopniu podstawowym znam jezyk angielski, niemiecki i rosyjski,
    obsluguje komputer (Windows, Office) oraz posiadam prawo jazdy kat. B.

    Interesuja mnie rowniez inne propozycje pracy stalej oraz sezonowej.

    CVoraz list motywacyjny są dostępne na życzenie.

    Pozdrowienia

    Piotr Jankowski