PracaGrupypl.praca.szukana › ===MGR INŻ. INFORMATYCH CHEMIK PROCESOWY===

  • 1. Data: 2002-11-18 00:34:39
    Temat: ===MGR INŻ. INFORMATYCH CHEMIK PROCESOWY===
    Od: "Bartłomiej Olszewski" <b...@w...pl>

    MGR INŻ. CHEMIK-INFORMATYK PROCESOWY.

    Bartłomiej Olszewski
    Pułaskiego 9/3
    70-322 Szczecin
    Płeć: mężczyzna
    Rok urodzenia: 1976
    email: b...@w...pl

    Tel. O501693093 , (091)4846689

    Jestem osobą zdecydowaną podjąć pracę stałą w poważnej i
    odpowiedzialnej firmie. Znam j.Angielski oraz doskonale budowę i
    oprogramowanie komputerowe (np. AutoCAD, MathCAD). Jestem osobą
    zdyscyplinowaną i odpowiedzialną.

    Oczekiwania

    Chcę podjąć pracę:
    natychmiast

    Rodzaj zatrudnienia:
    umowa o pracę

    Województwo:
    mazowieckie; podlaskie; kujawsko-pomorskie; pomorskie;
    śląskie; świętokrzyskie; małopolskie; lubelskie; łódzkie;
    warmińsko-mazurskie; opolskie; wielkopolskie; podkarpackie;
    zachodniopomorskie; dolnośląskie; lubuskie; zagranica

    Wymiar czasu pracy:
    Pełny

    Opis idealnego stanowiska pracy:
    Szukam pracy w firmie odpowiedzialnej, wymagającej od
    pracownika i od siebie uczciwości. Firmy, która jest zainteresowana poważną
    współpracą na stałe.

    Wykształcenie

    2002-10
    Politechnika Szczecińska, Szczecin ,Polska
    magister inżynier ,Inżynieria Chemiczna i Procesowa/Informatyka
    procesowa ,Wszechstronny kierunek. Posiadam wiedzę z zakresu chemi, aparatów
    i procesów chemicznych. Zastosowanie programów Inżynierskich AutoCAD i
    MathCAD.

    1997-05
    Studium Policealne ,Szczecin ,Polska
    licencjat ,Rachunkowość i rynek rolny

    1995-05
    Liceum Ogólnokształcące ,Szczecin ,Polska
    matura ,Profil Sportowy

    Doświadczenie zawodowe

    Staż (lat):
    3

    2001-11 do 2002-01
    Geant, Szczecin
    Dział Sprzedaży i Marketingu
    Obsługa klienta. Pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych i
    firm.

    1997-10 do 1998-03
    Magnet, Szczecin
    Operator systemu komputerowego
    Operator systemu komputerowego.

    1998-06 do 1999-01
    Pub "Irisch Dublin", "Long Bridge Pub", i inne.., Szczecin
    kelner, barman
    kelner, barman

    2000-01 do 2001-
    Hit, Geant, Makro, Szczecin
    Merchendiser
    Merchendiser dla firm: Pepsi, Odra,

    2002-05 do 2002-08
    Hit, Szczecin
    Serwisant Rowerowy
    Obsługa i doradztwo w serwisie rowerowym

    Referencje

    Ela Janiszewska
    tel.: na życzenie
    koordynator, Pepsi

    Ciołek Wioletta
    tel.: na życzenie
    koordynator, Pepsi

    Igor Bratborski
    tel.: na życzenie
    dyrektor działu marketingu i sprzedaży, Geant

    Marek Dybowski
    tel.: na życzenie
    kierownik działu przemysłowego, Hit

    Języki

    Angielski
    stopień znajomości: dobry

    rosyjski
    stopień znajomości: podstawowy

    Umiejętności

    Prawo jazdy

    Obsługa kas fiskalnych

    Ms Office

    Stopień znajomości: biegły

    obsługa AutoCADa
    stopień znajomości: dobry

    obsługa MathCADa
    stopień znajomości: dobry

    Informacje dodatkowe

    Interesuję się sportem i motoryzacją. Szczególnie żeglarstwem na
    polu którego odniosłem kilka sukcesów. Jestem osobą otwartą i łatwo
    nawiązującą kontakty interpersonalne. Zapewniam, iż Wasza firma zatrudniając
    mnie nie będzie żałować tej decyzji.

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu
    rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r o Ochronie Danych Osobowych
    (Dz. U. Nr 133 poz.833)".

    begin 666 clip_image004.gif
    M1TE&.#EA`0`%`'<`,2'^&E-O9G1W87)E.B!-:6-R;W-O9G0@3V9
    F:6-E`"'Y
    <! $`````+ `````!``$`@ ````$"`P("1 $`.P``
    `
    end

    begin 666 clip_image005.gif
    M1TE&.#EA`0`!`( ``````````"'_"TU33T9&24-%.2XP#P````-S0DE4`0$!
    M?"YW@@`A_PM-4T]&1DE#13DN,!@````,;7-/4$U33T9&24-%.2X
    P`O&9M)8`
    M(?\+35-/1D9)0T4Y+C 8````#&-M4%!*0VUP,#<Q,@````=/;;>E`"'Y! $`
    `