PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Scrum Master (Mid) <=

  • 1. Data: 2023-02-25 16:45:04
    Temat: Łódź => Scrum Master (Mid) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym Klientem jest agencja technologiczno-marketingowej, która od
    ponad 25 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania webowe dla
    polskich i międzynarodowych organizacji - sektora,
    motoryzacyjnego, banków, aircraft.

    Do projektu na styku automotive/analiza obrazu/sztuczna inteligencja
    poszukujemy kandydatów na Scrum Mastera

    *****
    ***** Scrum Master (Mid)
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * realizacja SCRUM w projektach - praca z zespołami developerskimi i
    Product Ownerem
    * wspieranie Product Owner-a w egzekucji SCRUM i przygotowaniu
    backlogu produktu
    * wsparcie Product Ownera przy przygotowywaniu planów realizacji
    backlogu
    * pomoc zespołom w samo-organizowaniu, samo-zarządzaniu, usuwaniu
    codziennych problemów zespołów i efektywnemu dostarczaniu
    produktu do klienta
    * angażowanie zespołu do realizacji zadań i wczesne wyłapywanie
    potencjalnych problemów
    * dbanie o właściwy przepływ informacji w zespołach developerskich
    * przygotowywanie danych dotyczących "velocity" i "capacity"
    zespołów
    * wspieranie zespołów developerskich i Product Ownera w ustalaniu i
    wdrażaniu zmian w Way of Working
    * prowadzenie Scrum Events
    * dbanie o formę Daily zespołów i Review
    * edukacja organizacji w obszarze Agile/SCRUM - przekazywanie wiedzy i
    dzielenie się najlepszymi praktykami w ramach zespołu
    projektowego oraz poza nim (forum firmy/obszaru biznesowego)

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * praktyczna znajomość SCRUM (1-2 lata)
    * znajomość dobrych praktyk i narzędzi wykorzystywanych w rozwoju
    oprogramowania
    * energia i chęć dzielenia się wiedzą
    * zdolności komunikacyjne, umiejętności budowania dobrego nastroju,
    rozwiązywania konfliktów
    * znajomość j. angielskiego (B2/C1 - komunikacja w zespole
    międzynarodowym)
    * znajomość aplikacji JIRA, Confluence, Excel

    ***** Mile widziane:

    * certyfikacja Scrum Mastera lub Product Ownera
    * wykształcenie wyższe - preferowane kierunki IT lub związane z
    zarządzaniem
    * doświadczenie w pracy jako SCRUM Master, ew. Lider Zespołu lub
    Kierownik Projektu w projektach IT,

    ***** Proponujemy:

    * Pracę z umową UoP lub B2B
    * możliwość pracy zdalnej
    * elastyczny czas pracy
    * spotkania integracyjne,
    <b>Benefity związane z pracą:</b>
    * Branżowe platformy e-learningowe
    * Budżet rozwojowy
    * Czas na rozwój Twoich pomysłów
    * Konferencje w Polsce, szkolenia wewnątrzfirmowe, szkolenia
    zewnętrzne,
    * Wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych
    * Wsparcie w przygotowaniu do bycia prelegentem
    * Wymiana wiedzy technicznej w firmie
    <b>Benefity poza pracą:</b>
    * dofinansowanie zajęć sportowych
    * prywatna opieka medyczna
    * dofinansowanie nauki języków
    * dofinansowanie szkoleń i kursów
    * ubezpieczenie na życie,
    * parking dla pracowników (jeżeli odwiedzasz biuro)
    * dodatkowe świadczenia socjalne
    * dofinansowanie biletów do kina, teatru
    * dofinansowanie wypoczynku
    * program rekomendacji pracowników
    * pikniki rodzinne

    Aplikuj tu / Send your CV: