PracaGrupypl.praca.szukana › Łącznościowiec - informatyk (najlepiej woj. lubelskie ale nie tyko)

  • 1. Data: 2005-09-23 14:06:06
    Temat: Łącznościowiec - informatyk (najlepiej woj. lubelskie ale nie tyko)
    Od: Mackenzi <m...@w...pl>

    Łącznościowiec - informatyk (26 lat i uregulowany stosunek do sł.
    wojskowej) szuka pracy.
    Doświadczenie:
    - od 1997 praca w TP
    - obecie jestem odpowiedzialny na utrzymanie systemów
    teleinformatycznych oraz sieci dzierżawionych (łączy dla tych systemów)
    na dużym terenie (ok. 1/6 polski) dla jednej ze spółek TP, kontakt z
    klientami oraz szkolenia w zakresie obsługi instalowanego oprogramowania
    - dobra znajomość sprzętu komputerowego oraz teletransmisji (technologie
    dla łączy sztywnych oraz GPRS itp.)
    - dobra znajomość systemów Linux, Windows
    - jeżeli zachodziła taka potrzeba prowadziłem także szkolenia dla dużych
    instytucji państwowych z zakresu obsługi instalowanego systemu
    - posiadam prawo jazdy kat. B
    Szukam stałej pracy, możliwość wyjazdów służbowych.