PracaGrupypl.praca.szukana › Krakow - wszystko co dot. komputerow :)

  • 1. Data: 2002-12-08 18:44:05
    Temat: Krakow - wszystko co dot. komputerow :)
    Od: "WRonX" <wronx@_troche_antyspamu_tl.krakow.pl>

    Jestem uczniem 5 klasy Technikum Lacznosci, dlatego nie interesuje mnie
    praca o unormowanym czasie (z reguly jestem wolny dopiero po poludniu).

    Co umiem:
    Pascal - dobrze
    C++, PHP, TCL - pobieznie
    ASM, perl, Basic - slabo :)
    Win: Delphi (slabo), Borland C++ Builder (obecnie koncze projekt
    programu graficznego, czyli "pobieznie" :D)
    HTML - dobrze
    Liznalem kawalek reverse engineeringu, tzn. jestem w miare obeznany z
    debuggowaniem i deasemblacja. Znam bardzo dobrze systemy Microsoftu od Win95
    wzwyz + DOS 6x. Potrafie poradzic sobie, kiedy sekretarce drukarka wciagnie
    papier i kiedy trzeba zalozyc LANa (wlacznie z zaciskaniem kabli). Umiem
    wlozyc karte rozszerzenia do slotu bez pomocy mlotka i potrafie zrobic
    jeszcze pare innych operacji na otwartym kompie.

    W kwestii Linux'a - mam konto shellowe, na ktorym eksperymentuje z PHP oraz
    TCL i kiedys postawilem serwer :) Tyle.

    Zaznaczam, ze bardzo szybko sie ucze wszystkiego, co jest zwiazane z
    zagadnieniami komputerowymi. Chetnie podejme prace "na odleglosc" (mam
    _stale_lacze_) i/lub z mozliwoscia dojazdu na miejsce pracy. W chwili
    obecnej NIE interesuje mnie perspektywa szybkiego i latwego zarobku - chce
    podjac prace dorywcza - nie wolontaryjna, ale niekoniecznie 20PLN/h - w
    ktorej moglbym sie czegos nauczyc i nabyc pewnego obycia w stosunkach
    miedzyludzkich. Czyli zarobki moga byc psie, byleby szef byl czlowiekiem, a
    nie robotem :)

    Oprocz tego moge powiedziec, ze mam same piatki z j. polskiego za
    wypracowania, latwo nawiazuje kontakty, jesli ktos nie jest chamskim
    cwiercinteligentem; ludzie mnie lubia :) Acha, posiadam prawo jazdy kat. B i
    dysponuje prawie wlasnym (czyt. dyspozycyjnym) samochodem :)

    Pozdrawiam.
    --
    WRonX
    www.forum.zeglarstwo.prv.pl || www.forum.sapkowski.prv.pl