PracaGrupypl.praca.szukana › Kraków - osoba po studiach z doświadczeniem zawodowym poszukuje pracy

  • 1. Data: 2003-06-24 15:46:55
    Temat: Kraków - osoba po studiach z doświadczeniem zawodowym poszukuje pracy
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Witam!

    Jestem młodą, ambitną osobą, świeżo po obronie. Ukończyłam zaocznie UMK w
    Toruniu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Specjalność:
    Gospodarowanie Zasobami Pracy. Mam 5-letnie doświadczenie w pracy.
    Wykonywałam obowiązki sekretarki, asystentki dyrektora, posiadam orientację
    w kadrach i księgowości, gospodarce magazynowej. Poszukuję pracy w Krakowie.

    Cechuje mnie dokładność, solidność, rzetelność, jestem osobą odpowiedzialną
    i uczciwą. Posiadam bardzo dobrą znajomość obsługi komputera (głównie Word,
    Excel; umiejętność posługiwania się Internetem), obsługi urządzeń biurowych
    (faxu, kserokopiarki, maszyny do pisania, skanera), biegłą znajomość
    programu magazynowego Wf-Mag, podstawową umiejętność posługiwania się
    programami Wf-Gang i Płatnik. Znam język angielski w stopniu
    średniozaawansowanym, nadal uczę się tego języka. Posiadam prawo jazdy kat.
    B.

    Jeśli zainteresuje Państwa moja oferta, proszę o kontakt - prześlę CV i list
    motywacyjny oraz kontakt z osobą, która może udzielić mi referencji.

    Z poważaniem, Agnieszka.