PracaGrupypl.praca.oferowana › Kierownik Oddziału Kredytowego (Katowice)

  • 1. Data: 2003-11-28 10:46:26
    Temat: Kierownik Oddziału Kredytowego (Katowice)
    Od: "Bigram media" <o...@b...pl>

    CitiFinancial jest częścią Banku Handlowego w Warszawie SA oraz Citigroup -
    największej, globalnej instytucji świadczącej kompleksowe usługi finansowe. W
    związku z rozwojem działalności polegającej na świadczeniu unikatowych na
    polskim rynku usług, poszukuje kandydatów do pracy w Katowicach na
    stanowisku:

    Kierownik Oddziału Kredytowego
    nr ref.: AO/KOK-KAT/2411

    Wymagania:
    Wykształcenie co najmniej średnie
    Min. 2 letnie poparte sukcesami doświadczenie w sprzedaży (doświadczenie w
    sprzedaży usług finansowych mile widziane)
    Min. roczne doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem
    Doskonałe umiejętności interpersonalne
    Nastawienie na osiąganie założonych celów
    Umiejętność analitycznego myślenia
    Otwartość na zmiany
    Umiejętność efektywnej organizacji pracy
    Kreatywność
    Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
    Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

    Najważniejsze obowiązki:
    Realizacja zakładanych celów w zakresie wielkości sprzedaży kredytów
    gotówkowych
    Dbałość o jakość portfela kredytowego oddziału
    Budowanie relacji z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
    Windykacja zaległych rachunków kredytowych
    Zarządzanie podległymi pracownikami (w tym także zespołem sprzedaży
    bezpośredniej)
    Dbałość o rozwój pracowników
    Zapewnienie funkcjonowania oddziału zgodnie z obowiązującymi procedurami.

    Prosimy Państwa o przesłanie swojego życiorysu zawodowego z podaniem numeru
    referencyjnego w terminie 7 dni
    od daty ukazania się ogłoszenia na adres naszego agenta medialnego:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa, fax: (+48 22) 848 70 30,
    e-mail: o...@b...pl

    Zapewniamy całkowitą dyskrecję. Nadesłanych ofert nie zwracamy, skontaktujemy
    się tylko z wybranymi kandydatami. Oferty nie zawierające podpisanej klauzuli nie
    będą rozpatrywane. Na aplikacji prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o
    Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 Pozycja 883)."

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.