eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Service Manager Software Maintenance and Support <=
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2018-11-19 09:30:02
    Temat: Katowice => Service Manager Software Maintenance and Support <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    For the leading European and worldwide manufacturer of ATMs and
    payment systems, with over 63 years of experience (25 years in
    Poland) in the industry, we are looking for:

    *****
    ***** Service Manager Software Maintenance and Support
    *****



    ***** Opis stanowiska:

    * Business Development role:
    ** GC contact for area Sales/Account managers regarding the SW
    Maintenance and Support offering (cost calculation, processes,
    supportmodel/delivery)
    ** Ensuring the area Sales/Account managers understand (and use)
    the SW Maintenance and Support corporate guidelines in terms of
    Support model, Pricing and related contract templates
    ** Deliver input in pre-sales/review sessions to ensure M&S offer
    is a healthy/feasible offer from P&L and delivery perspective. Key
    points:
    *** Cost calculation is based on standard M&S costing model
    with realistic input/parameters
    *** Support model (L1, L2, L3) fits the requirements of the
    customer
    *** SLA proposed can be achieved
    *** Agreements regarding transition from project to M&S is in
    place
    ** Act as Escalation manager during critical escalations ensuring
    progress and clear communications between area/customer, Global/HQ
    and GC team(s)
    ** Responsible for the overall quality of the SW M&S delivery by
    GC
    ** (Monthly) reporting on tickets (received, closed, backlog, time
    spend etc) vs agreed KPI's towards areas and HQ/Global
    ** (Monthly) Management reporting on pre-sales activities,
    Financials, forecast, operational issues, resourcing, (continuous)
    improvement plans etc
    * Operational role (in close cooperation with Support team in Wroclaw)
    ** Ensuring tickets are solved in compliance with agreed SLA's
    ** Managing M&S resources on day-to-day basis ensuring
    *** Availability
    *** Up-to-date knowledge
    *** Quality of delivery
    *** Correct booking of hours spend
    ** Act as Escalation manager during critical escalations ensuring
    progress and clear communications between area/customer, HQ and GC
    team(s)
    ** Responsible for the overall quality of the SW M&S delivery by
    GC
    ** (Monthly) reporting on tickets (received, closed, backlog, time
    spend etc) vs agreed KPI's, towards areas and HQ/Global
    * Ensuring M&S activities is executed according to corporate processes
    for software deliveries


    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * At least 5 years of team management experience in software
    delivery/software maintenance&support
    * Experience in Pre-Sales/Business Development
    * Project Management experience
    * Experience in working within a Global organization
    * Excellent client facing and internal communication skills
    * Excellent written and verbal communication skills (English)
    * Critical thinking and problem solving skills
    * ITIL V3 Foundation certificate


    ***** Dodatkowe atuty:

    * Technical background (QA/SW Development)
    * Experience in Agile/SCRUM methodology
    * Retail knowledge
    * Additional languages (French / Italian / German / Spanish)
    * A recognised qualification in a project management methodology (e.g.
    Prince2, PMP, etc.)


    ***** Proponujemy:

    * Multicultural work environment
    * Working in a dynamic, global organization
    * International assignments and projects
    * Private medical care with family option
    * Life and accident insurance
    * Multisport (with partner, friend and child option)


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/26640-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=1811
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=f4254ee052fc4408b99c0e8c459c9fe2

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1