PracaGrupypl.praca.oferowana › KIEROWNIK ZMIANY (Zduńska Wola)

  • 1. Data: 2003-10-30 09:01:43
    Temat: KIEROWNIK ZMIANY (Zduńska Wola)
    Od: "Bigram media" <r...@a...pl>

    SONDA
    Agros-Fortuna
    Jesteśmy renomowaną firmą spożywczą, autorem wielu sukcesów rynkowych. W
    związku z nowymi wyzwaniami stojącymi przed naszą Firmą poszukujemy
    kandydata na stanowisko

    KIEROWNIK ZMIANY
    ZAKŁAD PRODUKCYJNY W TYMIENICACH

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie bezpośrednio podlegała
    Kierownikowi Produkcji. Praca będzie miała charakter zmianowy.

    Zakres obowiązków:
    kierowanie działem produkcji na zmianie produkcyjnej (około 50 osób)
    nadzorowanie wszystkich etapów produkcji zgodnie z wymogami technologicznymi i
    jakościowymi
    organizowanie, uruchamianie i prowadzenie produkcji w sposób zapewniający
    efektywne wykorzystanie maszyn i urządzeń oraz planowe i terminowe wykonanie
    zadań
    nadzór nad prawidłową gospodarką surowcami, opakowaniami i materiałami
    pomocniczymi
    dbanie o racjonalną gospodarkę wodną, parą technologiczną i energią elektryczną

    Wymagania:
    wykształcenie wyższe spożywcze
    znajomość systemów zarządzania jakością ISO 9000 i HACCP
    mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży spożywczej
    cechy przywódcze
    umiejętność zarządzania zespołem pracowników
    komunikatywność i umiejętność motywowania
    umiejętność przekazywania wiedzy i doświadczenia
    umiejętność planowania produkcji i koordynacji działań na produkcji
    zdolność analitycznego myślenia
    znajomość obsługi komputera

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie ofert: C.V, listu motywacyjnego do
    dnia 12 listopada 2003
    na adres:

    SONDA S.A.
    Tymienice 88
    98-220 Zduńska Wola
    r...@a...pl

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie
    z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133
    Poz. 883).

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.