PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk szuka pracy [cała Polska]

  • 1. Data: 2003-09-22 17:19:11
    Temat: Informatyk szuka pracy [cała Polska]
    Od: ">netoperek<" <n...@t...ANTYSPAM.pl>

    Jestem informatykiem. Tworzę strony internetowe. Znam się na administracją
    sieci.
    Posiadam znajomość PHP, JS, CSS, XML oraz podstawy C++ oraz Java.
    Mam duże kilkuletnie doświadczenie jako kierowca - magazynier (prawo jazdy
    kat B)
    Prowadziłem przez kilka lat własnadziałalność gospodarczą. Znam się na
    montażu mebli kuchennych.
    Potrafię obsługiwać perfekcyjnie komputer (chodzi o serwis lub obsługę
    programów pakietu OFFICE itd)
    Jestem zmotoryzowany. Szuakm każdej pracy na umowę o pracę i z godziwym
    wynagrodzeniem (czyli takim które jest wyższe niż zasiłek dla bezrobotnych).
    Miejsce pracy gdziekolwiek, miejsce zamieszkania Dąbrowa Górnicza. Jestem w
    tragicznej stuacji tak więc podejmępracę w jakikolwiek miejscu w Polsce.

    Trajan Zdrenka

    >netoperek<

    Adres antyspamowy. Przed odpowiedzią wytnij "ANTYSPAM" z adresu.

    gg: 2447278

    http://www.autohandel.imn.pl