PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk - ekonomista - Katowice i okolice

  • 1. Data: 2004-03-20 17:37:12
    Temat: Informatyk - ekonomista - Katowice i okolice
    Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl>

    Witam ! jestem informatykiem i ekonomista i poszukuje pracy.

    Przez ponad 5 lat pracowałam jako programista w prywatnej firmie.
    Programowałam w języku Dexterity (mało znany język), pisałam oprogramowanie
    do biur.
    Pracowałam przy projektach:
    - obsługa kadr i płac,
    - obsługa środków trwałych,
    - obsługa sprzedaży
    - obsługa zakupu,
    - GM ,
    - obsługa finansów
    i wielu innych mniejszych projektów.

    Poza tym znam :
    - SQL,
    - HTML,
    - podstawy Delphi,
    - podstawy PHP,
    - podstawy Pascal,
    - podstawy JAVA,
    - podstawy Power Builder,
    - miałam tez styczność z VB.

    Szybko uczę się nowych rzeczy i obsługi nowych programów.
    Lubię prace z komputerami co sprawia ze mocno angażuje się w wykonywana
    prace.
    Jestem kreatywna.
    Chętnie podejmę prace przy projektowaniu stron www, pragnę zdobyć
    doświadczenie

    kontakt : e...@p...onet.pl
    tel.0-693-367748
    Szukam pracy na terenie woj.śląskiego